maanantai 5. marraskuuta 2012

Lyödään vielä kerran lyötyä

Joo olen elossa, no panic ! ja joo olen taas kerran laiminlyöny tän mun pienen blogi pahaisen pahemman kerran... Tässä nyt on ollu koeviikkoa (ei muuten onnistunu tiedon teleporttaus), syyslomaa sun muuta kaikennäköstä hässäkkää enemmän tai vähemmän.




Tosiaan koipi kuulumisia sen verran, että kepeillä oon heittäny vesilintua pari viikkoa sitten ja tällä hetkellä tallustellaan like a normal people <3 ah, tää fiilis ! sanoinkuvaamaton.

Tästä vähä kuva matskuu ja näyttöö millasissa rytkyissä oon tän laiminlyönnin aikana tallustellu 










Viimeisenä muttei lainkaan vähäisimpänä mun vanhojen mekko tuli ! <3 toi on kyllä oikein loistava mulle. Tilasin ton jenjenhousesta. Toimitus oli suhteellisen nopea ja oon kyllä super tyytyväinen.


Cya !
Ps. Yritän tässä väsäillä jotai vähä spessumpaa tekstii hyvitelläkseni tätä viimeisintä ! pus

1 kommentti:

  1. Mur venailin vaikka kuinka kauan uutta postausta ja aina toi ampiainen pamahti sivulle ku kirjotin osotteen ja painoin entterii :D t. jade

    VastaaPoista