torstai 27. syyskuuta 2012

Luontokuvaaja Veera Maria

Olin tossa tänää aikasemmi meijä pihalla tupakilla. Rauhallisesti asettauduin istumaa siihen mun vakio paikalle, sytytin savukkeen ja rupesin mietteissäni kattelemaa vähä ympärilleni. Katse kohdistu meijä ulko-oveen. Katoin että oivoi siinä on joku vähä talvikohmeissa oleva ampiainen tallustelemassa. Noh, katoin sitte vähä ylemmäs ja siinä tallusteli toinen ihan mehevän kokonen ampiainen ?! No siitä se hupi sitte alkoki ja rupesin näkemää niitä perhanan ampiaisia iha joka paikassa. Tupakki jäi toiseks ku päästin mun sisäisen luontokuvaajan valloilleen.
Viimene pisara tuli kun huomasin että siinä maassa ihan mun vieressä oli yks kaveri ja vähän matkan päässä lens vielä neljäs. Sillo kyllä hilpasin aika rivakkaa tahtii takas sisälle. Pitää kattoo millon uskallan uudestaa tonne ulos mennä.


Tämmönen seikkailu tänään täällä vantaan metsissä !
Eilen käväsin emman kanssa stadissa pakoilemassa meijä kämpän esittelyy. Vero Modasta löyty uudet sähkönsiniset farkut ale hintaa 17,95 <3 Pakko rakastaa noita ku mun vanhat rupes olemaa jo vähä kuluneen ja kakkasen näköset. Ajeltii stadista sitten prutkulla (nimesin emman auton) ukolle, jossa safkattii super hyvät omena piirakat nassuu ja sieltä sitte lähettii näytön loputtua takas himppee. Snägärin kautta tietenkin, jossa söimme erittäin ravitsevan ja täyttävän iltapalan (liesi grilli-tupla hodari <33)








oon lukenu kokeisiiki nii super ahkerasti että huihai ja kympit tulee joka aineesta !



Cya !

2 kommenttia: