perjantai 10. elokuuta 2012

Laitetaa osaltani maailma pakettii, niitataa kii, viedää verkkokellarii

Sillonku mulla olis aikaa vaikka kuinka paljon juoruilla tänne niin ei oikeastaan ole mitään mistä kirjotella :D Eilen piipahdin emman kanssa stadis safkaamassa ja tuli kyllä semmoset jomotukset toho jalkaa, että nopeesti takasin vaakatasoo :D


Asuna toimi
Maximekko: Oysha, Spain
Nahkatakki: Vila
Huivit: Seppälä
Laukku: GT



Käytii I<3Foodissa safkaamassa se buffet. Oli kyllä ihan hirvee pettymys, toista kertaa mua ei siihen saa. Oon pitkää halunnu käydä Vapianossa, kun niin moni on kehunu sitä mutta se jotenki on niin kaukana (:DD laiskako?). Ehkä joku kerta jaksan kävellä se 20 metrii ylimäärästä.

Tosiaan niitä ripsiä vähän lupailin. Elikkä kävin ekassa huollossa nyt maanantaina ja oon tosi tyytyväinen näihi. Spottina toimii La Chica myyrmanni. Ekat ripset makso sen 95€ (muistaakseni joku tarjous) ja huolto oli 65€.


Vasemmalla on ennen huoltoo ja oikeella huollon jälkeen. Noi oli ollu mulla jonku 3 viikkoo ennenku kävin ne huollattamassa. Ja pituutta noilla on 13mm :)


Cya!

5 kommenttia:

  1. Miten kauan joudut pitämään kipsiä jalassa? Paranemista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kipsi on 6 viikkoa koivessa :) kiitoksia !

      Poista
    2. Myytkö mulle sun kipsin, kun saat sen pois? :) Maksaisin hyvin. Se pääsisi osaksi taideteosta.

      Poista
    3. kiinnostavaa :) taidan kumminkin nytte kieltäytyä tarjouksesta :)

      Poista
    4. Oukei. Mutta mieti vielä ja ilmoita, jos mieli muuttuu. :)

      Poista