keskiviikko 8. elokuuta 2012

Ja nyt mä oon yks vitun lääkepallero, käytetään lakiteknisist syist vaik nimee Antero.

Yksi jalkavammainen lääkehuuruissa oleva tyttönen kirjottelee täältä sängynpohjalta. Elikkä eilen oli se kauan  "odotettu" nilkkaleikkaus. Mun nilkassahan oli semmonen 2,5cmx1,5cm oleva kolo nivelessä, eli periaatteessa multa puuttui nilkasta nivel, joka taas johtui luun surkastumisesta :D


Oisin halunnu punasen kipsin :(

Sinne istutettii jonkun kuolleen ihmisen nivel ja nyt vaa pidellää peukut pystyssä, että se luutuis kunnolla :) Vaikein asia mulle tässä koko hommassa on varmaan se ettei sais polttaa ollenkaan. Parit itku potku raivarit vedetty jo, kun kiukututtaa kokoajan :D

Sitte mua ahistaa se, kun ei pysty mitään tekemään ite ! Ainoo paikka mihi oon persuksiani nostanu nii vessa reissuille.... Jotkuthan toki saattaa nauttia siitä, että kaikki tuodaan nenän eteen yms :D musta tää on kamalaa :D





Koulut alkaa tosiaan ens viikon maanantaina. Ihan sujut mä oon sen asian kanssa :D Kiva nähä kaikki koulukaverit ja eiköhän tässä nyt oo jo tarpeeks lomailtukki. Ens vuonna sitte uusi kesä ja uudet kujeet :) heh

Cya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti