sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Hanat auki lasit täyteen, rai rai rai !

Kaks sanaa: väsyttää ja särkee ! Eilen oltiin juhlimassa vähän kaverin synttäreitä, onnea laura <3
Tää pääsiäisloma on menny jotenki omituistesti :D välillä tuntuu et aika menee iha sika nopeesti, mut sit toisaalta tuntuu et oon lomaillu jo tosi pitkää.

Mulle tipahti tiistaina tosi ihana puketti postiluukkuun >:)



Uudet pidennykset ! Näitä on ootettu. Noi oli vähän pidemmät mitä olin ajatellu, mutta eeipä se mittää kyllä mä pärjään sen asian kanssa ;) Taas Dream Hairille hyvää palautetta, tuote tuli nopeasti eikä ole mitään valittamista muutenkaan !

Noista kuvista näkyy ton pituuseron vanhojen ja uusien välillä hyvin :)


Torstaina fiilisteltii "vähän" pääsiäistä.... grhm eipä siitä enempää :D Must tuntuu et pizza on ollu tän loman ajan mun ykkös buddy, oon syöny sitä melkeenpä joka päivä :P Kyllä mä vielä joku päivä ryhdistäydyn tästä tän ruoka homman kans !

Cya !

1 kommentti: