torstai 6. syyskuuta 2012

Pari juttuu...

Mulla meni tossa yks päivä hermot mun omiin kynsiin, joten marssin seppälään ja hain legendaariset 3,95 maksavat tekokynnet. Tuli kyllä semi nostalgiset fiilikset, kun joskus junnunpana tuli usein käytettyä noita :D 



Tämmöset pika "ohjeet" miten mä tän homman hoidin, elikkä oikeen kokoset kynnet liimalla länttäsin oikeisii sormii sitte vaan armoton viilaus ja lakka päälle :D näin hankala ja haasteellinen homma.



Sitten tilattiin mulle alkuviikosta uudet pidennykset <3 Tänään pamahti postiluukkuun. Tällä kertaa ihan vaihtelun vuoksi aattelin kokeilla Rapunzelin pidennyksiä ja näin nopeella vilkasulla näyttää ainakin tosi hyvältä ja laadukkalta tuotteelta. Toi sävy oli kumminki vähän liian kellertävä mun hiuksii, joten jouduin heti alottamaa niitte rääkkäyksen sävyttämisellä :(






Cya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti