sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Pari ylimäärästä reikää

Heräsin aamulla, kurkkasin ikkunasta ja koin järkytyksen. Päätin samantien kun näin ton sademäärän, että meikäläinenhän ei liiku yhtään minnekkää ja saa jotai hemmetin flunssaa. Nyt sitte mustutaa kotosalla ja lepäillään. Ihan hyvä näin, eihä sitä kokoaja tartte olla riekkumassa jossain (muhu on ruvennu tarttumaa tää äitin perjaate -ei kokoajan tartte olla menossa) nojoo...

Läsähdin tähä koneelle äsken ja rupesin mietiskelemää, että vois tehä jotai spessuu postausta. Eka kelailin että vois esitellä vaikka arkimeikin mut sitte tulin siihe tuloksee, että jätetää se semmoselle päivälle millo meinaan meikatakki. Ja tää hieno ajatusten juoksu päättyi siihen, että voisin esitellä vähän tarkemmin mun lävistykset. Niitä on vilkkunu siellä sun täällä, mutta laitetaapa kaikki vielä yhtee läjää :)

Alotetaa vaikka vanhimmasta elikkä traguksesta: Mä en sitä nyt sinänsä laske kunnon lävistykseksi koska onha korvat aina korvat. Tän kävin ottamassa 3 vuotta sitten itiksen silverwawessa. Se ammuttiin... tiiän että ikinä ei suositella lävistyksien ampumista, kai mulla vaan kävi tuuri ettei mitään kamalia tulehduksia tullu. Ei sattunu ollenkaan, vähän vaan nipisti ;) Parantu muistaakseni suhteellisen nopeesti ja sen jälkeen ollut ihan vaivaton. Pidän siinä 1,2 hevosenrengasta, jossa on kiinni tommoset "discopallot".


Tossa kuvassa näkyy noi mun ex-venytyksien jättämät kivat lörppö korvat. Ei ne mua sinänsä häiritse ollenkaan ja normikorviksia pystyn pitämää, mutta yleensä mulla on vaan toi tragus korvassa.  Kumminki suosittelen kaikkia miettimään 2 kertaa ennenkun lähtee venyttelemään, että haluaako oikeesti elää lörppö korvilla loppuikänsä ! :)


Sitten tulis niskakoru (nape): Se pamahti mun niskaan viime marraskuussa Pet skullin tekemänä. Sama homma tässäkin, lävistys "toimenpide" oli melkeenpä kivuton ja jälkikäteen lävistys parani nopeasti eikä oikeestaan koskaan ole ollut hankala. Ainoo miinus puoli on talvella, jos kaulaliinat yms. jää kiinni siihen ja vahingossa nykäsee sitä korua.


Koru on 1,6 ja baltsit samaa sarjaa targuksen kanssa :) Niskakorut kasvaa aika helposti ulos ja oon ite tosi ylpee, että tää on vieläki näin hyvin paikallaa. Niskakoru on sinänsä aika kiva lävistys, koska sitä ei nää todellakaan kokoaikaa eikä pääse kyllästymää kovinkaa helposti.


Ja seuraava ois kielikoru: Oisko siitä joku 3-4 kuukautta, kun tää möykky ilmesty mun kieleen ja kiitokset siitä kuuluu taas Pet skulille ! Mua pelotti ihan kamalasti, kun kaikki oli pelotellu että sattuu ihan saatanasti, mutta ylläripylläri oli tosi nopee ja kivuton lävistys prosessi. Kieli turposi, tottakai ja ekat 4 päivää oli kaikista hankalimmat henkisesti, koska syöminen oli vaikeaa ja vaati totuttelua. Parin päivän jälkee meinas tulla epätoivo, kun oli iha karmee nälkä eikä voinu syödä mitään kunnollista. Ikinä ei oikeestaan mitään kunnon kipuja ollut.

Kamalia nää kuvat :DDD
Kävin vaihtamassa lyhyemmän tapin parin viikon jälkeen ja sillon elämä helpottu huomattavasti. Nykyään ei mitään ongelmia enkä osais kuvitella, että mun kielessä ei ois tommosta möykkyä. Tossa on 1,6 tappi ja siinä pinkki bling baltsi kaverina. Mulla on ollu suussa myös smiley 3 kertaa, joka kerta itse tehtynä ja joka kerta se pukkas ulos sieltä :(


Ja uusin tulokas on napakoru: Tää varmasti jakaa mielipiteitä, mutta joo ihan itse tein sen. Kuukaus sitte tuli postilaatikkoo puketti crazy factorilta, jossa oli kaiken muun härpäkkeen kaverina pikkane 2m neula. No siinä lävistys kuumeessa oli pakko saada jotai käyttöö tolle neulalle ja päätin sitte tökkästä reikäsen mun napaa.


Suoraan meni ja parantunu loistavasti! Mua vähä jännitti ku lähettii sinne espanjaa, että mitäköhän toi mahtaa digata siitä, mutta upeesti se selviyty. Nyt jo toi on kivuton eikä oikeestaa pukkaa mitään mömmöjä ulos. Ja jos joku miettii tota korun laadukkuutta näinki tuoreessa lävistyksessä, niin kyllä toi on ihan kunnon koru eikä tulehduta mun napasta.

Siinä ne sitte oliki ! Jos jollai on jotai kysyttävää nii enhän mä mikää asiantuntija ole mutta vastailen iha mielellää sen mukaan mitä osaan :)

Cya!

1 kommentti:

  1. Miten vaihoit tpn niskakurun ? Vai ootko Vaihtanu vaa noi pallot siitä ? Mun pitäis vaihtaa koru ku ei pyöri ku oikeenpuoleinen pallo siinä :s mut tossa on se semmonen väkäskoru eli niinku suora missä on päät semmoset kääntyneet (?) :D niin mietin että jos oot käyny saman prosessin nii jos kertoisit et miten selviydyit operaatiosta :)

    VastaaPoista