lauantai 30. kesäkuuta 2012

Maailman turhin



Heräsin eile siihe todellisuutee, että nyt on oikeesti se kesäloma ! Jota on helvetti ootettu vuos ja nyt se on tässä, enkä mä jälkeenjääny blondi tyttönen oo ees tajunnu koko asiaa kunnolla ?! Ens viikolla ois summer up ja siitä viikko nii leikkaus. Ei kiva. Hohhoijjaa ennenku kerkee ees tajuta nii istutaa taas koulun penkillä kirjan päällä nukkuen nii että kuola valuu....

Vaihdoin ulkoasuu ! Ellei joku nyt vielä sitä huomannu :D tää blogi näyttää nyt just siltä et moi oon veera ja rakastan omaa naamaani mut ei se mitää !

Ja rikoin TAAS mun puhelimen näytön JEEJEE :D että mä oikeesti osaan olla tyrä !

Oon kuluttanu viimeset 3 tuntii poistelemalla facebookin aikajanalta kaikki jutut :D heihoi, yksitelle kaikki vaan... 


Ja tytyy kiharsin mun pidennykset ! Mitäs tykkäilette ?

1 kommentti: