sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Mä kirjotin laulut paperilennokkiin et ne ois kevyit ja paljon rennompii

Hyvää mamman päivää kaikille äiteille ! Päivä alkoki aamupalan väsäämisellä tolle yhelle ihanalle mutterille :) Sitte mummi tuli hakemaa mua ja mentii ukon, mutsipuolen ja mummin kanssa syömään Söderkullan kartanoon. Oli ihanaa ruokaa <3 ah, noi buffetit on kyllä niin petollisia ja nyt onki lähinnä vyöryvä pallo fiilis :D mut ei se mitään.

Eilinen meni töitä tehdessä, oli hauskaa. Jos eilen törmäsitte stadissa punaseen jumpiniin pukeutuneeseen värikkäiden ilmapallojen jakajaan nii meikäläistä ootte ihmetelly :) Oon ollu henkeen ja vereen kaikkien noiden koko college haalareiden vihaaja, mutta kyllä mut ehkä saatiin käännytettyä nytten. On se sen verran mukava ja ihanan lämmin, että ois semmone aika ihana hima löhöily asu!


Tossa ei oo läheskään kaikki pallot

Oon nyt tutustunu ton duunin myötä kauppakeskus Kluuviin vähän lähemmin. En ollu ennen ikinä käynyt siellä. Kuhan rahaa löytyy niin sieltä bongaa vaikka mitä ihanuuksia !! Käykää kaikki ihmeessä tsekkaamassa se paikka! Kluuvi sijaitsee Aleksanterin kadulla, stokkasta ku kävelee vaan eteenpäi niin tuleepi vastaan :)



Löysin nyt vihdoin tän kuvan tosta mun niskastaki :DD tää on tosi vanha kuva, melkee heti ton korun oton jälkee otettu nii vähä tuppaa punottamaa tuosta ! Nykyää ihan terve on, eikä ikinä mitään ongelmia ollut, kiitokset kuuluu vaan Pet Skulille :) yhtä juttuu oon mietiskelly ton korun kans, kun mulla on se leikkaus tulossa niin sinnehän toi pitää otta pois. Miten mä saan sen pois ja tuntuu melkee mahottomalta idealta saada se siihen takasi, kun toi koru kumminkin on semmone kulmikas. Onko kellään mitään kokemuksia niskakorun pois otosta ja takaisin laitosta ?

Eipä muuta tällä erää, rupeen laittelemaa ripsiä paikoillee ja sitä rataa ! cya <3

1 kommentti: