lauantai 5. toukokuuta 2012

Ikuinen vappu syö miestä. Poika eilen, tänään mies, huomen hyönteinen.


Tovihan tässä taas on vierähtäny. Vappu tuli ja meni, käytiin kaveriporukalla kaivarissa. Se meno on kyllä semmosta siellä, että tais olla ensimmäinen ja viimenen kerta ku meikäläinen sinne raahautuu. Teemana mulla oli vanki :D Idea lähti siitä, kun siskopuoli sano olevansa poliisi, mietin vähä aikaa ja sanoin no perkele mä oon sit vanki ! Mut en mä kauheesti päässy esittelmää niitä kuteita, kun länttäsin toppatakin päälle ja näytin vaan lähinnä housuttomalta/hameettomalta.Ostettii tommoset yber söpöt prinsessa mukit <3





Meillä oli tänää korvaava koulu päivä, kun sillo vappu maanantaina ei ollu koulua. Oli ihan chillii. Saatiin semmoset "tehtävä lappuset" missä oli ohjeet ja sit niitte mukaa kierreltii kaupungissa. Nyt on jotenki outo olo, kun olin jo 10.00 stadissa ja nyt himas ja jotai pitäis viel tehäkki ja emmätiiä :DD vois vaan jäädä lahnaamaa kotii ja kuuntelemaa musaa !






Käytii tänää kans kiasmassa. Se reitti loppu sinne. Siellä oli tommone makee pylväs mihi kaikki sai kirjotella lappusia. Meikäläine päätti sitte väsätä parissa minuutissa siihe trollfacen :D








Oon muute iha rakastunu noihi vanhanaikasii jaffa juttuihi !!

Bai ! :)



1 kommentti:

  1. haastoin sut : ) http://sonjis.blogspot.com/2012/05/haaste.html

    VastaaPoista