lauantai 14. tammikuuta 2012

Jos pidät mua kusipäänä, ota kuva, sanon muikku !

Hehhe taas vähä aikaa tässä kulunu... Koulut on käynnistyny ja oon kyllä sitä mieltä että ois toi loma voinu vielä jatkuu :D Kamalan vaikeeta yrittää tiivistää kaikki viime aikojen tapahtumat ! Mä jotenki aina hortoilen sielä sun täälä vailla mitää päämäärää.

Laiteltii jarpan kans vähä tuggaa

Mut tänää, oon tosi ylpee ittestäni! Sain pyykättyy sellase himo pyykkivuoren, vaihettuu lakanat ja vähä siivottuu mun maja. Oltii tänää äipän ja arton kans kattelee meijä uutta kämppää tuol aurinkolahessa. Eipä se kauhee loistokkaalta viel näyttäny, mut kaipa tuonne kelpaa muuttaa! Siitä sitte stadii ja pyörittii pari tuntii ympyrää Jaden ja Joonan kanssa. Iltapäivällä käväsin viel itiksessä moikkaamassa kaverei :) 




Päätin sitte tuhota mun ikivanhan niittivyön ja siirtää ne niitit siitä mun kenkeihi ! Itte tykkään näistä nyt paljo enemmä :P Ja ah oon iha rakastunu tähä mun uutee objektii, tulee PALJON parempia kuvia ku sillä perus !

1 kommentti: